ایران پیکس

عکس جدید ، عکس روز ، ایران پیکس ، جدیدترین عکس ها

ایران پیکس

عکس جدید ، عکس روز ، ایران پیکس ، جدیدترین عکس ها

بایگانی

خبر ناب

Photos Photos | پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۴ ب.ظ

http://khabarnab.com/wp-content/themes/khabarnab_panab/pdimgs/pdicc.png


به نام خدا

 خبر ناب (به آدرس : khabarnab.com) یک سایت خبری و اشتراک لینک می باشد که در مهرماه ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد . سایت خبری و جامع خبر ناب ، آخرین اخبار روز دنیا و مطالب مربوط به موضوعات : سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و هنری ، فناوری ، ورزشی ، حوادث ، اخبار عمومی ، پزشکی و بهداشتی ، هنرمندان ، گردشگری ، دینی و مذهبی ، استخدامی و حتی موضوعاتی مربوط به آموزش ، مد و زیبایی و سبک زندگی و عکس و فیلم های اینترنتی را منتشر می کند .

عضویت و اشتراک خبر در این سایت رایگان بوده و کاربران براحتی می توانند مطالب یا خبر خود را اشتراک بگذارند . اگر میخواهید در این سایت خبر های ناب خود را اشتراک بگذارید و نیاز به راهنمایی دارید باید به بخش راهنمای سایت مراجعه کنید .
هدف راه اندازی از این سایت ایجاد یک منبع خبری برای کاربران طرفدار اخبار روز دنیا و ایجاد یک وبسایت اشتراک لینک برای وبمستران با ورودی بالا برای سایت آنهاست . با این کار می توانید روزانه صدها و یا هزاران بازدید رایگان برای سایت خود به ارمغان آورید . سایت خبرناب دارای یک خبرنامه است که علاقه مندان برای دریافت خبرهای جدید می توانند در آن عضو شوند ، تا از جدید ترین اخبار روز جهان مطلع گردند . این اخبار هر شب از طریق ایمیل توسط موتور قدرتمند فیدبرنر برای شما عزیزان ارسال می گردد .
علاقه مندانی که هر روز زمان زیادی را برای جستجوی خبرهای جدید در فضای مجازی صرف می کنند ، می توانند با مراجعه به سایت خبر ناب از جدید ترین اخبار روز دنیا مطلع گردند .


منبع : خبر ناب

 


  • Photos Photos

خبر ناب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی